آزمون

انتخاب رشته و نمونه سوال و دانلود سوالات کنکور

آزمون

انتخاب رشته و نمونه سوال و دانلود سوالات کنکور

در وبلاگ آزمون شما به تمامی آزمون های معتبر و کلی نمونه سوال که می تونه تاثیر فوق العاده ای در کنکور شما داشته باشه دسترسی دارید. دانلود سوالات کنکور و مشاوره کنکور و برنامه ریزی برای کنکور که از جذاب ترین بخش های وبلاگ آزمون می باشد که شما به همشون دسترسی دارید. اونم به صورت صد درصد رایگان

بایگانی
  • ۰
  • ۰


به عنوان یک داوطلب کنکور وقتی سر جلسه حاضر می شید تو اولین صفحه با سوالات ادبیات مواجه می شید! بعضی از شما ممکنه فکر کنید که خب ادبیات که زبان مادری خودمه! بعضی دیگه هم شاید فکر کنن که سوالاش سخته مثله سوالای آرایه یا زبان فارسی یا هر بخش دیگه ای! فارغ از این که شما چی فکر میکنید! مهمترین نکته اینه که باید برای ادبیات تلاش بکنید! سوالی که پیش میاد اینه که به چیز هایی نیاز دارید ؟ قطعا به بهترین کتاب ادبیات کنکور نیاز دارید ! با ما همراه باشید تا شما رو از میان بهترین منابع ادبیات کنکور به سمت بهترین کتاب ادبیات کنکور و بهترین کتاب ادبیات جامع کنکور راهنمایی کنیم.

اینبار از سری مقالات مشاوره کنکور به سراغ انتخاب بهترین کتاب ادبیات کنکور رفتیم . پس ما ما همراه باشید!
این مقاله توسط سجاد باقری ، رتبه ی 150 کنکور سراسری با درصد 84 در درس ادبیات نوشته شده است.

انتخاب بهترین کتاب ادبیات کنکور ( بهترین منابع ادبیات کنکور )

اول از همه میخوام به چندتا نکته اشاره کنم که شاید براتون تکراری باشه اما ضروریه که بهشون اشاره کنم ! همونطور که میدونید ادبیات 25 تست داره که شماره های 1 تا 25 رو به خودشون اختصاص میدن.

سوالات 1 تا 3 لغت، 4 و 5 املا، 6 تا 8 تاریخ ادبیات، 9 تا 11 آرایه های ادبی، 12 تا 16 زبان فارسی و 17 تا 25 هم قرابت معنایی هستن.

دقت کنید که همه این مبحث ها به صورت جداگانه نیاز به کار دارند ! و خب طبیعتا بهترین کتاب ادبیات کنکور باید همه این مباحث رو پوشش بده.

در ادامه با بررسی بهترین منابع ادبیات کنکور سعی میکنیم بهترین کتاب ادبیات جامع کنکور انتخاب کنیم ! خواهید دید بهترین منابع کنکور 98 رو نام می بریم تا بهترین کتاب ادبیات کنکور رو انتخاب کنید

قطعا تصمیم گیری با شماست!


1- ادبیات موضوعی گاج ( بهترین کتاب ادبیات جامع کنکور )بهترین کتاب ادبیات کنکور - کتاب ادبیات جامع میکرو

چرا گاج تو بهترین منابع ادبیات کنکور ؟

این کتاب مختص همه رشته ها به جز انسانیه و بر اساس آموزش بر اساس تیپ تالیف شده.

اول بریم سراغ ویژگی هایی محتوایی ادبیات موضوعی گاج !

از ویژگی های محتوایی میشه به ارائه اطلاعاتی کلی درباره اهمیت، روش و منابع مطالعه، شگرد طراحی اشاره کرد ! اصطلاحات موضوع مورد نظر، تابلوهایی برای تیپ های مختلف طرح سوال  از لحاظ «ساختار»، «ویژگی» و «فراوانی» عناصر مورد سوال.

وضعیت تستاش چی جوریه؟

این کتاب سرشار تست  سراسری ده سال اخیر، فنی- حرفه ای، کارشناسی ارشد، آزمایشی سنجش، سراسری گاج و تست های تالیفی است! البته لازم به ذکره که تست هایی که از کنکور ارشد انتخاب شده متناسب با سطح کنکور کارشناسیه ! روش آموزش کتاب پله پله هست و هر سوال تثبیت کننده نکته سوال قبلی و در صورت امکان ارائه دهنده نکته جدیده ! پاسخ کلیدی در انتهای کتاب و پاسخ تشریحی در جلد دومه که به نکات کلیدی و پرکاربرد اشاره میکنه.

در بخش آرایه اول توضیحات ارائه شده و سپس تست ها به صورت تک آرایه و تدریجا سخت تر میشه ! در انتهای هر بخش هم بخشی به عنوان ویترین قرار داره! که به سوالات اشتباه ادبیات اشاره کرده و سعی در ارائه استراتژی برای پاسخ دادن به آنها داره.

و نکته آخر!

به عنوان نکته آخر متن کتاب بسیار خودمونی و طنزه و حس خوبی هنگام خودنش به آدم میده ! جمله آخر هم این که این کتاب در مجموع بهترین منابع کنکور هست ! و واقعا لایق عنوان بهترین کتاب ادبیات کنکور هست.


ایرادی هم داره؟

این کتاب با همه تست های جامع و کاملی که داره از درسنامه خوبی برخوردار نیست ! که تنها ایراد این کتابه و خب ایراد کوچکی هم نیست ! می توانید از این کتاب به عنوان منبع تست ادبیات کنکور استفاده کنید.


به کیا پیشنهاد میشه؟( برای چه کسایی بهترین کتاب ادبیات کنکور هستش؟)

این کتاب تقریبا به درد همه میخوره ! فقط باید کنار این کتاب از درسنامه یا کتاب های تک مبحثی استفاده کنید تا بتونید موفق باشید.

در واقع اگر بتونید با این کتاب کار کنید این کتاب شما رو به یکی از خوبای ادبیات تبدیل میکنه ! خود من با استفاده از این کتاب 84 درصد در کنکور زدم :).


ویژگی های ظاهری چیان؟

این مجموعه شامل دو جلده که جلد اول تست با پاسخ نامه کلیدی و جلد دوم پاسخنامه تشریحی است.

کتاب ادبیات موضوعی جامع کنکور سری میکرو طبقه بندی چاپ 1396- تعداد صفحات: 856

کتاب ادبیات موضوعی جامع کنکور جلد 2 – سری میکرو طبقه بندی چاپ 1396- تعداد صفحات: 288

نمونه ای از صفحات کتاب ادبیات موضوعی : دانلود کنید

نویسنده : سجاد باقری رتبه ی 150 کنکور سراسری با درصد 84 در ادبیات


  • ۹۷/۰۷/۳۰
  • ُسید محمد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی