آزمون

انتخاب رشته و نمونه سوال و دانلود سوالات کنکور

آزمون

انتخاب رشته و نمونه سوال و دانلود سوالات کنکور

در وبلاگ آزمون شما به تمامی آزمون های معتبر و کلی نمونه سوال که می تونه تاثیر فوق العاده ای در کنکور شما داشته باشه دسترسی دارید. دانلود سوالات کنکور و مشاوره کنکور و برنامه ریزی برای کنکور که از جذاب ترین بخش های وبلاگ آزمون می باشد که شما به همشون دسترسی دارید. اونم به صورت صد درصد رایگان

بایگانی
  • ۰
  • ۰


جزوه شیمی دهم از مهم ترین جزوه های است که شما باید در سال کنکور حتما یک نسخه از آن را داشته باشید. ما در دیجی کنکور جزوه کامل شیمی را برای شما مهیا و فراهم کرده ایم. خلاصه شیمی دهم و نکات شیمی دهم را برای شما آماده کرده ایم. شما با دانلود جزوه شیمی دهم فصل اول و جزوه شیمی دهم فصل 2 و جزوه شیمی دهم فصل 3 می توانید اطمینان داشته بشید دیگر به هیچ جزوه دیگری نیازی نخواهید داشت. با ما تا انتهای این صفحه همراه باشید.


جزوه کامل شیمی دهم ( دانلود جزوه شیمی دهم )

ما در دیجی کنکور برای شما جزوه کامل شیمی دهم را آماده کرده ایم. این جزوات را به صورت فصل به فصل ر اختیار شما قرار داده ایم. یعنی به صورت جزوه شیمی فصل اول و جزوه شیمی دهم فصل 2 و جزوه شیمی دهم فصل 3 که در ادامه می توانید آن ها را دانلود کنید. با دانلود جزوه شیمی دهم منتشر شده از مرکز دیجی کنکور خودتون رو از هر جزوه ی دیگری بی نیاز کنید.

جزوه شیمی دهم - جزوه کامل شیمی دهم - جزوه شیمی دهم فصل اول - جزوه شیم دهم فصل 2 - جزوه شیمی دهم فصل 3


جزوه شیمی دهم فصل اول

فصل اول شیمی دهم که کیهان زادگاه هستی نام دارد یکی از فصل های مهم شیمی دوره دوم متوسطه  می باشد. نکاتی دارد که در متن کتاب یافتن آن ها سخت است. جزوه شیمی دهم فصل اول اینجاست که اهمیت زیادی پیدا می کند. جمع آوری نکات فصل اول و تفهیم کامل فصل اول شیمی دهم از ویژگی های این جزوه می باشد. بخش اول جزوه کامل شیمی دهم را باید در اینجا دانلود کنید. با دانلود جزوه شیمی دهم فصل اول خودتون رو از جزوه شیمی دهم فصل اول دیگری بی نیاز کنید و بر فصل اول شیمی دهم به صورت کامل مسلط شوید. این جزوه شیمی دهم تجربی و ریاضی می باشد و نیاز دانش آموزان هر دو رشته را براآورده می کند.


خلاصه شیمی دهم فصل اول ( نکات شیمی دهم )

جزوه دیگری برای فصل اول شیمی دهم برای شما آماده کرده ایم. در این جزوه مطالب به صورت خلاصه و چکیده آورده شده است. جزوه شیمی دهم فصل اول را به صورت خلاصه شیمی دهم مطالعه کنید. نکات شیمی دهم را می توانید به سادگی و با کمترین وقت با این جزوه یاد بگیرید و به خاطر بسپارید. ما در دیجی کنکور همواره بهترین ها را برای شما فراهم می کنیم. جزوه شیمی دهم فصل اول به صورت خلاصه شیمی دهم به همراه نکات شیمی دهم را می توانید دانلود کنید.با دانلود جزوه زیر جزوه کامل شیمی دهم را همراه با دیجی کنکور برای خود بسازید. این جزوه شیمی دهم تجربی و ریاضی می باشد و نیاز دانش آموزان هر دو رشته را برآورده می کند.


جزوه شیمی دهم فصل 2

فصل دوم شیمی دهم ، ردپای گاز ها نام دارد. این فصل را می توان به بخش مطالب حفظی و مسائل تقسیم کرد. که هر دوی این بخش از اهمیت بالای برخوردار است. جزوه شیمی دهم فصل 2 منتشر شده توسط دیجی کنکور هر دوی این بخش ها را به صورت کامل توضیح داده و در برگرفته است.  بخش دوم جزوه کامل شیمی دهم را باید در اینجا دانلود کنید. با دانلود جزوه شیمی دهم فصل 2 خودتون رو از جزوه شیمی دهم فصل دوم دیگری بی نیاز کنید و بر فصل 2 شیمی دهم به صورت کامل مسلط شوید. این جزوه شیمی دهم تجربی و ریاضی می باشد و نیاز دانش آموزان هر دو رشته را براآورده می کند.


جزوه شیمی دهم فصل 3

فصل 3 شیمی دهم با عنوان سیاره زمین می باشد. این فصل هم از اهمیت بالایی برخوردار است. نیاز به جزوه شیمی دهم فصل 3 به خوبی حس می شود. ما در دیجی کنکور برای شما جزوه شیمی دهم فصل 3 را آنچنان که شایسته شماست فراهم کرده ایم.  بخش سوم جزوه کامل شیمی دهم را باید در اینجا دانلود کنید. با دانلود جزوه شیمی دهم فصل 3 خودتون رو از جزوه شیمی دهم فصل 3 دیگری بی نیاز کنید و بر فصل 3 شیمی دهم به صورت کامل مسلط شوید. این جزوه شیمی دهم تجربی و ریاضی می باشد و نیاز دانش آموزان هر دو رشته را براآورده می کند.


خلاصه شیمی دهم فصل 3 ( نکات شیمی دهم )

همانطور که می دانید و گفته شد فصل 3 شیمی دهم از دو بخش حفظی و مسائل تشکیل شده است. ما برای شما علاوه جزوه مفصل شیمی دهم فصل اول ، خلاصه شیمی دهم فصل 3 را هم فراهم کرده ایم. جزوه شیمی دهم فصل 3 را به صورت خلاصه شیمی دهم مطالعه کنید. نکات شیمی دهم را می توانید به سادگی و با کمترین وقت با این جزوه یاد بگیرید و به خاطر بسپارید.  جزوه شیمی دهم فصل 3 به صورت خلاصه شیمی دهم به همراه نکات شیمی دهم را می توانید دانلود کنید. با دانلود جزوه زیر جزوه کامل شیمی دهم را همراه با دیجی کنکور برای خود بسازید.  ما در دیجی کنکور همواره بهترین ها را برای شما فراهم می کنیم. این جزوه شیمی دهم تجربی و ریاضی می باشد و نیاز دانش آموزان هر دو رشته را برآورده می کند.


ما در دیجی کنکور برای اینکه شما بهتر بتوانید برای کنکور خودتون برنامه ریزی کنید، مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی بسیاری در حوزه ی برنامه ریزی کنکور آماده کرده ایم. همه ی این مقالات و دوره های صوتی را به صورت رایگان در دیجی کنکور منتشر کردیم. شاید مطالعه کلیه مقالات و دیدن کلیه های دوره صوتی و ویدیویی دیجی کنکور نهایتا 1 ساعت از شما وقت بگیرد ولی حتما حتما تمامی این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی را به صورت کامل مطالعه و مشاهده کنید . این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در رتبه برتر شدن شما در کنکور سراسری داشته باشد.


کامنت بزارید ، اگه خوشتون اومد امتیاز بدید!!

اگر ایرادی یا اشکالی در جزوه عربی دهم وجود داشت ، در قسمت نظرات سایت حتما بهمون بگید تا به سرعت اون مشکل رو رفع کنیم. اگر پیشنهاد ، انتقاد یا نظری داشتید ، حتما مطرح کنید تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم. اگر این جزوات برای شما مفید بود ، کامنت بزارید تا دوستاتونم بتونن با نظرات شما از این جزوات استفاده کننو بهره مند شوند.

اگر هم این صفحه براتون مفید بوده ، حتما بهمون ستاره و امتیاز بدید. امتیازات شما باعث دگرمی ما تمامی بچه های گروه هستش.

 


  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • ُسید محمد حسینی

نظرات (۱)

خوندن این مطلب چند دقیقه بیشتر وققتو نمیگیره ، اما شاید به یه درگاه پول سازی برای تو تبدیل بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی