آزمون

انتخاب رشته و نمونه سوال و دانلود سوالات کنکور

آزمون

انتخاب رشته و نمونه سوال و دانلود سوالات کنکور

در وبلاگ آزمون شما به تمامی آزمون های معتبر و کلی نمونه سوال که می تونه تاثیر فوق العاده ای در کنکور شما داشته باشه دسترسی دارید. دانلود سوالات کنکور و مشاوره کنکور و برنامه ریزی برای کنکور که از جذاب ترین بخش های وبلاگ آزمون می باشد که شما به همشون دسترسی دارید. اونم به صورت صد درصد رایگان

بایگانی
  • ۰
  • ۰


جزوه زبان دهم از آن دسته از جزوه هایی است که شاید طرفداران زیادی نداشته باشد ولی جزوه گرامر زبان دهم و جزوه لغات زبان دهم از اهمیت بالایی برخوردار است و طرفداران زیادی را به سمت خود می کشاند. زبان دهم شامل 4 درس می باشد که ما سعی کردیم از همه ی دروس آن جزوه کامل هم شامل جزوه گرامر زبان دهم و هم جزوه لغات زبان دهم برای شما آماده کنیم. که با دانلود جزوه زبان دهم شما هم جزوه لغات زبان دهم را دانلود می کنید و دانلود جزوه گرامر زبان دهم را انجام میدهید. در واقه شما جزوه کامل زبان دهم را دانلود می کنید.

جزوه کامل زبان دهم – دانلود گرامر زبان دهم – جزوه درس سوم زبان دهم – جزوه لغات زبان دهم – ترجمه لغات زبان دهم – لغات درس دوم زبان دهم – لغات درس سوم زبان دهم – معنی لغات زبان دهم – جزوه درس سوم زبان دهم – گرامر زبان دهم – گرامر درس 3 زبان دهم – گرامر درس دوم زبان انگلیسی دهم – گرامر درس 4 زبان دهم – گرامر زبان پایه دهم – آموزش گرامر زبان پایه دهم – جزوه زبان انگلیسی دهم


جزوه گرامر زبان دهم + جزوه لغات زبان دهم

ما این جزوات را یعنی جزوه گرامر زبان دهم و جزوه لغات زبان دهم را به صورت جداگانه برای شما قرار نداده ایم و در هر درس تحت عنوان جزوه کامل زبان دهم برای همان درس قرار داده ایم. حالا با ما درس به درس پیش میریم و شما در هر درس میتونید جزوه کامل زبان دهم را دانلود کنید

جزوه زبان دهم - جزوه گرامر زبان دهم - جزوه لغات زبان دهم

 

جزوه زبان دهم درس اول ( جزوه درس اول زبان دهم )

ما در این جزوه همانطو که در قبل خدمتتون گفتیم ، جزوه گرامر زبان دهم و جزوه لغات زبان دهم را از هم جدا نکرده ایم. در اینجا شم می تونید جزوه زبان دهمی دانلود کنید که هم آموزش گرامر زبان دهم درس اول دارد و هم لغات آن را . در اینجا شما برای ساخت جزوه کامل زبان دهم می تونید اولین قسمت اون یعنی جزوه درس اول زبان دهم را دانلود کنید. این نکته قابل ذکر هستش که به آموزش گرامر زبان دهم نیز پرداخته شده است.


جزوه زبان دهم درس دوم ( جزوه درس دوم زبان دهم )

همانطور که قبل از این خدمتتون عرض شد ، ما قراره درس به درس جلو بریم و برای هر درس زبان دهم جزوه ای را آپلود کنیم. در اینجا به جزوه زبان دهم درس دوم ( جزوه درس زبان دهم ) رسیدم. با هم ذکر این نکته بد  نیست که ما برای قواعد و لغات زبان دهم جزوات جداگانه ای تالیف نکرده ایم.  شما با دانلود جزوه زبان دهم درس دوم می تونید جزوه گرامر زبان دهم درس دوم و همچنین جزوه لغات زبان دهم درس دوم را داشته باشد. دومین قسمت برای یک جزوه کامل زبان دهم را می تونید از اینجا دانلود کنید. از طریق باکس زیر می تونید جزوه زبان دهم درس دوم را دانلود کنید. ( جزوه لغات درس اول دهم + جزوه گرامر درس دوم زبان دهم )


جزوه زبان دهم درس 3 (جزوه درس 3 زبان دهم )

حالا می رسیم به درس سوم عربی دهم که نکات قابل توجه ای در آن قرار دارد. طبق روال درس های قبل در این بخش جزه ای در اختیار شما قرار گرفته می شود که هم جزوه گرامر درس 3 زبان دهم می باشد و هم جزوه لغات درس 3 زبان دهم. یعنی جزوه درس 3 زبان دهم هر دوی این فاکتور ها را در پوشش خود قرار می دهد. برای تسلط بر گرامر درس 3 زبان دهم و لغات درس 3 زبان دهم می تونید از جزوه ی زیر استفاده کنید.


جزوه زبان دهم درس 4 (جزوه درس 4 زبان دهم )

گرامر درس 4 زبان دهم و آموزش آن به نظر از مهم ترین موضوعاتی می باشد که در باید در این درس به آن توجه کرد. همانطور که می دانید طبق روال جزوه های درس های دیگر زبان دهم جزوه گرامر درس 4 زبان دهم و جزوه لغات درس 4 زبان دهم در قالب یک جزوه درس 4 زبان دهم در اختیارتون قرار گرفته می شود . گرامر درس 4 زبان دهم یکی از موضوعاتی است که در این جزوه به شدت مورد توجه قرار گرفته شده است.


ما در دیجی کنکور برای اینکه شما بهتر بتوانید برای کنکور خودتون برنامه ریزی کنید، مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی بسیاری در حوزه ی برنامه ریزی کنکور آماده کرده ایم. همه ی این مقالات و دوره های صوتی را به صورت رایگان در دیجی کنکور منتشر کردیم. شاید مطالعه کلیه مقالات و دیدن کلیه های دوره صوتی و ویدیویی دیجی کنکور نهایتا 1 ساعت از شما وقت بگیرد ولی حتما حتما تمامی این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی را به صورت کامل مطالعه و مشاهده کنید . این مقالات و دوره های صوتی و ویدیویی می تواند تاثیر باور نکردنی ای در رتبه برتر شدن شما در کنکور سراسری داشته باشد.


کامنت بزارید ، اگه خوشتون اومد امتیاز بدید!!

اگر ایرادی یا اشکالی در جزوه عربی دهم وجود داشت ، در قسمت نظرات سایت حتما بهمون بگید تا به سرعت اون مشکل رو رفع کنیم. اگر پیشنهاد ، انتقاد یا نظری داشتید ، حتما مطرح کنید تا هر روز بهتر از روز قبل باشیم. اگر این جزوات برای شما مفید بود ، کامنت بزارید تا دوستاتونم بتونن با نظرات شما از این جزوات استفاده کننو بهره مند شوند.

اگر هم این صفحه براتون مفید بوده ، حتما بهمون ستاره و امتیاز بدید. امتیازات شما باعث دگرمی ما تمامی بچه های گروه هستش.

 

 


  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • ُسید محمد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی